Menu

„Vytopila nás prasklá stoupačka“

4. září 2015

Frau barfu im GrasMarkéta, 44: Když jsme si před pěti lety pronajali nový byt, začali jsme nanovo řešit i pojištění domácnosti. Porovnávali jsme nejrůznější nabídky a nakonec jsme byli opravdu spokojení, jak dobře se nám povedlo uzavřít pojistku.

Teda až do doby, než náš byt kompletně vytopila prasklá stoupačka, zatímco jsme byli na víkendové návštěvě u rodičů. Jednak jsme nemohli uvěřit tomu, jakou škodu může napáchat jedna tekoucí trubka, ale hlavně jsme zjistili, že naše výhodná pojistka vlastně nebyla vůbec výhodná.

Ušetřili jsme totiž na tom, že jsme si všechny věci nechali pojistit na menší hodnotu, než jakou skutečně měly – a tak jsme místo na 200 měli nárok jenom na 130 tisíc, a i když to bylo lepší než nic, rozhodně jsme z toho radost neměli. Problém byl v podpojištění. Ptala jsem se pak pojišťováka, jestli by mi pomohlo, kdybych napříště nechala všechny ty věci pojistit radši na vyšší hodnotu, než jakou mají, ale to by prý bylo přepojištění a kromě vyššího účtu za pojistku bych z toho žádnou výhodu neměla.

Řešení:

Proč to děláme?

Kontakt Petr, 28 let, svobodný Často narážím na to, že mí přátelé ani nevědí, že by si mohli koupit vlastní auto nebo bydlení – myslí si, že si musí ještě našetřit a zbytečně pak ztrácí čas.
Kontakt Marie, 37 let, vdaná, 1 dítě ( 10 let ) Když založíte rodinu, začnete finance více řešit, protože už nejde jenom o vás. Praktických informací je málo. Ráda bych to pomohla změnit a podělila se o to, co vím.
Kontakt Karel, 56 let, ženatý, 2 děti ( 25 a 19 let ) Od klientů občas slýchávám „Víte, já tomu moc nerozumím“. Vím, že nikdo nemůže vědět všechno, ale každý může mít přehled. A to už je dobrý základ.