Menu

Asistenční služba

Ke každému sjednávanému pojištění nabízejí pojišťovny svým klientům taky asistenční službu v podobě telefonního čísla na call centrum, na které se v případě jakékoli nepříjemné situace může klient ze zahraničí obrátit. Asistenční služba pomůže třeba s kontaktováním konzulátu, zajištění oprav, přivolání policie a v případě nutnosti i překladatele.

Mohlo by vás zajímat

O cestovním pojištění

Pojistné krytí

Připojištění

Proč to děláme?

Kontakt Petr, 28 let, svobodný Často narážím na to, že mí přátelé ani nevědí, že by si mohli koupit vlastní auto nebo bydlení – myslí si, že si musí ještě našetřit a zbytečně pak ztrácí čas.
Kontakt Marie, 37 let, vdaná, 1 dítě ( 10 let ) Když založíte rodinu, začnete finance více řešit, protože už nejde jenom o vás. Praktických informací je málo. Ráda bych to pomohla změnit a podělila se o to, co vím.
Kontakt Karel, 56 let, ženatý, 2 děti ( 25 a 19 let ) Od klientů občas slýchávám „Víte, já tomu moc nerozumím“. Vím, že nikdo nemůže vědět všechno, ale každý může mít přehled. A to už je dobrý základ.