Menu

Asistenční služba

Asistenční službu si pravděpodobně spojíte s havarijním pojištěním vozu. Obdobným způsobem ale funguje i asistenční služba spojená s pojištěním cestovním. Podívejme se na to, co taková asistenční služba obsahuje a v jakých případech ji pravděpodobně oceníte.

V čem služba spočívá?

Asistenční služba k cestovnímu pojištění má podobu telefonního čísla na call centrum, které můžete v případě obtíží v zahraničí kontaktovat. Některé pojišťovny mají vlastní centra, jiné využívají specializovaných firem, které call centrum zajišťují. Operátoři takového centra jsou vám k dispozici většinou 24 hodin denně.

Kdy ji využiji?

Největší výhodou této služby je to, že se dovoláte někomu, kdo hovoří vaším jazykem a pomůže s řešením nepříjemných situací v cizí zemi. Nejčastěji ji využijete v případě úrazu či nemoci, kdy vám doporučí na koho se s daným problémem obrátit a jaké zařízení nejlépe využít. Pomůžou vám i v komunikaci s lékaři – většinou operátoři mluví nejen česky, ale i dalšími cizími jazyky, případně vám zajistí překladatele. Dalším případem, kdy se asistenční služba může hodit, je chvíle, kdy potřebujete právní radu, např. pří způsobení škody na cizím majetku. Vyškolení operátoři zajistí nejen potřebný překlad, ale poradí vám i s tím, na co máte nárok a jaké máte povinnosti. Pomůžou vám také při kontaktování konzulátu, zajištění oprav nebo přivolání policie.

Číslo na asistenční službu je dobré mít na cestách vždy u sebe – většinou ho dostanete na kartičce spolu s číslem pojistky. To budete v případě volní potřebovat taky, aby operátoři věděli, jaké podmínky jste při uzavření pojistky sjednali.

Asistenční služba k cestovnímu pojištění je tedy takový přítel na telefonu. V případě jakýchkoliv nepříjemností na cestách díky ní máte možnost zavolat někomu, kdo ví, co v dané situaci dělat a poradí vám s vašimi právy i povinnostmi.

Mohlo by vás zajímat

O cestovním pojištění

Pojistné krytí

Připojištění

Proč to děláme?

Kontakt Petr, 28 let, svobodný Často narážím na to, že mí přátelé ani nevědí, že by si mohli koupit vlastní auto nebo bydlení – myslí si, že si musí ještě našetřit a zbytečně pak ztrácí čas.
Kontakt Marie, 37 let, vdaná, 1 dítě ( 10 let ) Když založíte rodinu, začnete finance více řešit, protože už nejde jenom o vás. Praktických informací je málo. Ráda bych to pomohla změnit a podělila se o to, co vím.
Kontakt Karel, 56 let, ženatý, 2 děti ( 25 a 19 let ) Od klientů občas slýchávám „Víte, já tomu moc nerozumím“. Vím, že nikdo nemůže vědět všechno, ale každý může mít přehled. A to už je dobrý základ.